خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نجف زاد در دیدار با وزیر بهداشت:

ارتقا دانشکده علوم‌ پزشکی خوی به دانشگاه مطالبه جدی مردم است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: ارتقا دانشکده علوم‌پزشکی به دانشگاه علوم مطالبه جدی مردم ،مسئولین بهداشتی و درمانی و پزشکان دلسوز خوی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عادل نجف زاده اظهار کرد: در دیدار نماینده خوی و چایپاره با وزیر بهداشت و درمان دستورات لازم برای ارتقا دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی توسط آقای وزیر صادر شد.



عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس در این جلسه بابیان اینکه شهرستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بعد ارومیه قرار گرفته است، افزود: ضروری است مسئولین وزارت بهداشت ودرمان نیازها و مشکلات بهداشتی و درمانی خوی و چایپاره را در اسرع وقت حل نموده تا از مراجعه مردم به مراکز استان ها کاسته شود.



 وی تاکید کرد: برای حل مشکلات نیاز به عزم جدی مسئولین داریم و گرنه با دستورات کاغذی که صرفا در مصوبات و ابلاغ ها جا خشک می کند فایده ای ندارد.



نجف زاده خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت : ارتقا دانشکده علوم‌پزشکی به دانشگاه علوم مطالبه جدی مردم ،مسئولین بهداشتی و درمانی و پزشکان دلسوز خوی است.



نماینده مردم خوی و چایپاره با بیان اینکه خوی در ورودی و خروجی مرز رازی به ترکیه و اروپا قرارگرفته است، تصریح کرد : امکانات و زیر ساخت های بهداشتی خوی باید بر اساس دهها هزار گردشگر و مسافری که به این سرازیر می شوند فراهم باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهایشان باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363394
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار